vrijdag 25 februari 2011

March kit -deel 2

Er waren nog zoveel mooie spullen over uit de maart kit van Scrap-Club dat ik er nog een layout en een mini album mee heb gemaakt. Met alle bloemenprintjes en embellishments vond ik het leuk om een foto van een meisje te gebruiken. Een tijdje geleden had ik deze foto van Lara, het dochtertje van een collega gekregen. Wat een enorme bruine ogen.


En toen ik het cupcake papier zag had ik een goede reden om eindelijk dit "lekker misselijk"album te maken ;)


We hadden het er al zo vaak over gehad dat toen ik de jongens vroeg of ze "zin hadden om misselijk te worden" ze meteen wisten wat ik bedoelde"cakebeslag maken en de cake niet bakken maar al het beslag opeten. Dat is iets wat mij als kind geweldig leek en ik had mij voorgenomen om het ooit met Tim en Thons gewoon te doen!


Vandaag was het zo ver, de jongens kwamen meteen naar de keuken. We besloten om beslag voor 2 cakes te maken en er maar 1 te bakken.


Alle spullen werden klaar gezet en we hielden ons netjes aan de bereidingswijze:


De cakevorm werd door Thomas ingevet (uiteraard maar 1).


Tim klopte de boter zacht en roming en voegde de suiker toe.

Daarna werden de eieren er 1 voor 1 door gemixt.


En tot slot werden het cakemeel en de melk in de beslagkom gedaan en kon alles tot HET beslag worden gemengd. Het water stond de jongens in de mond en het kon ze niet snel genoeg gaan.


Eén volle cakevorm ging de oven in en toen vielen ze aan op de rest van het beslag. Dikke pret en wat stonden ze te smullen.....


Totdat ze zo veel ophadden dat ze er misselijk van waren.


Helemaal volgens recept dus!

Ik denk trouwens niet dat ze dit ooit nog een keer willen doen, whahaha ;)

signature blog

7 opmerkingen:

marsha. zei

Hihihihi... Ik hou best van een lik cakebeslag, maar om nou een hele kom op te eten... Wel een topverhaal!

Liesbeth zei

Ge-wel-dig! Ik lik hier thuis ook altijd alles af, niemand lust het verder dus alles is voor mij! Hahaha!

Johanna zei

Super leuke mini!! en cakemix is echt heerlijk, soms lekkerder dan het cakeje zelf ;)
Je Lootje is ook lekker vrolijk!

Amber zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
barbara zei

Gaaaaaf! Het idee en de uitvoering :) Prachtige mini album en je keuken is ook zo mooi! De groen-gele gezichten van de boys vind ik stiekem wel grappig...

Astrid zei

Lachen :) Ik heb hier een paar jongens die daar ook wel voor in zouden zijn. Je bent een top moeder dat je dat met ze gedaan heb!

Mireille zei

Wat maak je mooi dingen!
(En dat zeg ik heus niet omdat
het complimentendag is hoor!:))