maandag 21 februari 2011

March kit - deel 1

De maart kit van Scrap-Club lag wat later dan gebruikelijk op mijn deurmat omdat Adriana er de allernieuwste CHA spullen in wilde hebben. Ik heb er al 2 layouts en een kaart meegemaakt. Een minialbum staat deze week op de planning. Dit is dus deel 1 ;)

De quote op deze layout heb ik met de letterstickers van Basic Grey gemaakt, er zitten er zoveel op het vel. Ook zitten er bijzondere bloemen in de kit: van kant, papier en hele leuke brads.


Ik had de schets layout al af toen ik hem bij toeval op één van de American Crafts confetti papers legde en het geblokte randje er onderuit stak. Dat maakte het in mijn ogen net iets leuker en heb de layout gauw aangepast.





Ook zit er in de kit een bubbelplastic stempel, super leuk en die zal ik zeker vaker gebruiken en kom ik tot de conclusie dat ik deze maand niet van mijn ronde pons af kan blijven.... Voor meer inspiratie kun je in de kit idea gallery terecht, Julie uit Frankrijk heeft een turbo-prestatie geleverd en je krijgt zeker een goed beeld van alle prachtige materialen uit de kit.

Gisteren was ik jarig en niet bepaald in een feeststemming. Ik had dan ook aangeven dat ik mijn verjaardag niet wilde vieren. Wel was ik heel blij dat Tim langs zou komen.
Toch werd ik verrast; door Thomas met ontzettend veel chocola en een boek, door mijn lieve collega's en buren en zaten er 's middags ineens en onverwacht vrienden aan tafel. De liefste uitspraak: Al blijf je vandaag in bed liggen met een deken over je hoofd, dan kom ik gewoon naast je liggen.

2 opmerkingen:

D@nielle zei

oh nee was je jarig en dat wist ik niet :S Woops alsnog van harte, jammer dat het momenteel niet zo feestelijk is in je leven, ik hoop echt dat dit snel verandert en dat je weer kan genieten van de leuke dingen in het leven.

Marit zei

Alsnog van harte Petra, ik hoop dat dit komende jaar alles brengt wat je maar wenst, en wordt wat je er van hoopt!