woensdag 5 januari 2011

FAITH, Dutch Dares One Little Word

Iedereen die mijn blog al langer leest weet dat ik een groot fan was van One Little Word. Ik vind het nog steeds jammer dat Rhonda en haar team zijn gestopt. Door een woord als uitgangspunt te nemen maakte ik namelijk "andere" layouts dan dat ik een foto of materiaal als basis nam. En mijn favoriete layouts zijn grotendeels OLW layouts.

De maandelijkse Dutch Dares lijken wel een beetje de One Little Word uitdagingen en dat was dan ook één van de redenen dat ik het super vond (en vind) om mee te mogen doen in het designteam.

De eerste Dare van 2011 gaat over het scrappen van je eigen woord. Het woord dat je door 2011 zal leiden. Heel persoonlijk dus. Vanwege onze gezinssituatie was het zeker niet makkelijk om deze layout te maken en kon ik maar 1 woord bedenken dat dit jaar voor mij centraal zijn staan: FAITH, vertrouwen.




Ik heb al een aantal (PRACHTIGE) layouts gezien die de meiden van het DD designteam hebben gemaakt en ik zou zeker even gaan kijken om inspiratie op te doen en de nieuwe look van het DD blog te bewonderen. En hopelijk ga je zelf ook aan de slag met jouw woord voor het nieuwe jaar.
Succes, Petra

4 opmerkingen:

Marit zei

Wat een prachtige layout, en wat een geweldig mooi lettertype... welke is dat? Mijn woord voor 2011 is 'awareness' (bezinning) en ik heb er al een pagina mee gemaakt - ik hop dus nu over naar 'Dares' om te kijken naar de andere layouts en misschien zend ik mijne dan ook een keertje in!

Astrid zei

Heel mooi gedaan Petra!! En vertrouwen moet je hebben!
Astridxxx

Monique Liedtke zei

Prachtige layout!! en van je journaling krijg ik een brok in mijn keel.... Ik vind je scrapstijl prachtig! Leuk om je over anderhalve week irl te zien!
Groetjes,
Monique

D@nielle zei

Prachtige lo, en wat een krachtige woorden hebben we he. Ik hoop dat we allemaal naar deze woorden kunnen leven & dat ze ons helpen daar waar nodig !