zaterdag 1 januari 2011

2011

Deze jaarwisseling was zo moeilijk. Mijn hart doet zo ontzettend pijn. Ik kan alleen maar hopen dat het einde van dit nieuwe jaar anders zal zijn en er op vertrouwen dat er in de 365 dagen die er voor ons liggen betere momenten op ons liggen te wachten en mijzelf beloven dat ik daar heel hard voor zal werken....

Ik wens iedereen het aller, allerbeste voor het nieuwe jaar.

Deze layout heb ik gemaakt voor de tips en techniques blogpost van Scrap-Club. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier.




Liefs,
Petra

4 opmerkingen:

D@nielle zei

Lieve Petra, wat een verdrietige manier om 2011 in te gaan. Ik hoop echt met heel mijn hart dat de situatie voor jullie allemaal verbeterd en dat het zonnetje weer gauw gaat schijnen voor jullie !

Wies zei

Lieve Petra,

Voor jullie allemaal een heel goed 2011 gewenst van onze kant. Wij hopen dat vanaf nu de donkere periode elke dag een stukje lichter mag worden.

Liefs Wies

Marit zei

Ik wens jullie dit nieuwe jaar veel wijsheid, rust liefde en geluk toe!

barbara zei

Petra, op 26 maart 2007 schreef ik het volgende op mijn blog:
Soms kun je mopperen op je kind. Dan ben je ze ZAT! Maar o wee als je ze niet bij je kunt hebben...dan voel je je niet compleet. Dan kun je je nergens op concentreren, gedachten dwalen af, je VOELT lijfelijk het gemis.
Gelukkig kan Joost nog wat zonnestraaltjes in huis brengen. Door en voor hem MOETEN we ons dagelijkse leven weer oppakken. Hij heeft laatst een keer ons verdriet zo goed omschreven. Met zijn 8 jaar verwoordde hij exact wat ik voel: "ALSOF ER SCHUURPAPIER OVER MIJN HART GAAT".
Maar hij had ook een advies voor mij: "Mam, als je verdrietig bent, moet je maar met Max (onze hond) knuffelen, dat helpt mij ook altijd".
Lieve Petra, Max is hier om geknuffeld te worden(hoewel jij daar wel een niesbui aan over zal houden) en ik ben er ook nog hoor! Dit wil ik je nog meegeven:
Geloof in een toekomst
Geloof dat het beter kan
Geloof dat het licht wordt na het duister
Geloof dat er een morgen komt na elke dag
Geloof...