donderdag 20 januari 2011

Dutch Dares januari schets # 35

Ik heb een haat/liefde verhouding met schetsen... soms is het net het duwtje dat ik nodig heb om aan de slag te gaan en soms werkt het simpelweg niet en weet ik niet hoe ik de schets kan omtoveren tot een layout waarvan ik het gevoel heb dat IK hem heb gemaakt.....

De theepotten layout die ik voor Scrap-Club heb gemaakt begon als schets van de maand met allerlei detail foto's van de vintage spullen die ik heb. 't Werkte totaal niet en ik ben maar gauw overgeschakeld.

Ook de Dutch Dares heeft elke 3e woensdag van de maand een schets om mee aan de slag te gaan. Ik had Danielle al "gewaarschuwd" dat ik meer heb met de woord opdrachten dan met de schetsen maar gelukkig pakte deze helemaal uit zoals ik hem in gedachten had. Wie weet wordt het nog eens wat tussen mij en de schetsen ;)





signature blog

1 opmerking:

marsha. zei

Hij is erg geslaagd! Ik heb dat ook altijd met schetsen... Het ligt er ook aan wie 'm heeft gemaakt: soms zie je iemands stijl er echt in terug en als dat niet de jouwe is... tja. Maar zelfs met die van mezelf kan ik grote moeite hebben hoor! Het lijkt nl. altijd zo eenvoudig als je het tekent, maar in de praktijk... :-s