woensdag 3 februari 2010

van alles

Vandaag heb ik mijn Facebook account stopgezet. Hartstikke leuk maar ik heb (maak) er simpelweg geen tijd voor. Ik voelde mij haast schuldig als er weer een verzoek binnen kwam en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik houd het maar bij bloggen.


Laatst stond mijn buurvrouw Gean op de stoep met een schoenendoos vol met knopen, bij elkaar verzameld door haar schoonmoeder. Helemaal geweldig. Ik ben er blij mee en heb als bedankje onderstaande kaart gemaakt. Uiteraard met knopen van de gulle geefster!



Alweer een tijdje geleden heb ik met mijn collega/vriendin Wies een minialbum gemaakt met de trouwfoto's van haar zoon en schoondochter. Ik bedacht mij dat ik daar nog helemaal geen foto's van heb laten zien. We konden de officiele trouwfoto's gebruiken en waren alleen al 2 uur kwijt met het uitkiezen van de foto's. Behalve dat het erg gezellig was om samen te scrappen was het ook de eerste keer dat ik mijn Zutter heb gebruikt. Een fijn systeem omdat het veel steviger wordt dan werken met losse boekbindringen.


De voorkant:


En een paar bladzijden uit het album:




Afgelopen weekend zouden Tonie en ik lekker een dagje gaan winkelen in Amersfoort of Zwolle. Leuk plan, maar voordat we gingen wilden we eerst even langs een badkamer-/keukenzaak omdat we onze huidige keuken willen uitbreiden en dan ook een nieuw keukenblad nodig hebben. Helaas bleek de keukenshowroom niet in Zutphen maar in Eibergen te zijn en toen we daar alle informatie hadden gekregen zijn we uiteindelijk in Winterswijk beland.... Niet bepaald dé winkelstad van Nederland maar zeker heel gezellig. Ik was er nog nooit geweest maar had toevallig al een afspraak met mijn moeder om daar vrijdag ook naar toe te gaan. Uiteraard ga ik vrijdag "gewoon" weer naar Winterswijk, want shoppen is altijd leuk!


Ik heb mijn layout voor de Dutch Dares naar Danielle gemaild. Een best wel moeilijke uitdaging voor mij.... Zaterdag kan ik laten zien waarom.

signature blog

2 opmerkingen:

Birgit zei

Héél mooi die kaart! En met knopen zijn wij scrappers altijd blij, nietwaar? :)
En je vriendin is vast blij met het mooie album!

Mandy zei

Wat een geweldig iets om zo'n album te maken voor iemand! Ook een heel mooie kaart! De Dutch Dare staat online, we zijn trots dat je onze gastdesigner bent en wat heb je een prachtige layout gemaakt. De journaling gaf me een brok in de keel. Wat een mooie woorden gericht aan je moeder...