zondag 28 februari 2010

mini album

Voor mijn schoonzusje Yvonne heb ik een album gemaakt dat ze mee kan nemen naar het ziekenhuis. Maandag wordt ze in Gent geopereerd. Spannend. Hopelijk helpt dit boekje haar een klein beetje om door de moeilijke momenten heen te komen.
Ik heb voor iedereen een eigen bladzijde in het album gemaakt met een envelop waarin nog een foto zit en met ruimte om iets op te schrijven. Dit zijn de bladzijden en de details.









Dit vond ik een leuk effect: een vogel uit een strook papier ponsen en de kooi er overheen plakken.








signature blog

5 opmerkingen:

D@nielle zei

wow wat een lief albumpje, je leeft duidelijk met haar mee, Sterkte !

corina zei

Dat heb je weer vol overgave gedaan (had niets anders verwacht).Ze zal er veel aan hebben.

Marit zei

Oooohhh, wat een prachtig boekje!!! Daar zal ze blij mee zijn! Er zit zoveel werk en liefde in, dat zie je meteen. De kleurencombinatie vind ik ook helemaal geweldig!

barbara zei

Hopelijk gaat het goed met je schoonzus. Prachtig album Petra: een mooier kado is niet mogelijk. Straight from your heart into her heart I guess.

Birgit zei

Prachtig album, daar is ze ongetwijfeld erg blij mee! Het idee van het uitgeponste vogeltje met het kooitje er overheen is geweldig!!