dinsdag 29 oktober 2013

Abraham!

Vandaag is het officieel: Antonie is 50 jaar geworden! Afgelopen zondag hebben we dat gevierd in de Bierkaai in Baak met familie en vrienden. Ruim 70 gasten kwamen langs voor een drankje en een heerlijk stamppot buffet. (Daar was het ook echt weer voor.) In een sfeervolle zaal hebben we genoten van leuke en gezellige gesprekken, verrassende cadeaus,  het "gelegenheidskoor" van Hanzesport en het feit dat we deze bijzondere mijlpaal mochten vieren!
 
Vandaag genieten we rustig na, uiteraard met een slagroomtaart met kaarsjes.
 

Voordat we zondag vertrokken heb ik Antonie het boek gegeven dat ik voor zijn verjaardag heb gescrapt. Dagenlang ben ik daarmee bezig geweest (uiteraard als hij het niet in de gaten had). Iedereen die een uitnodiging had ontvangen heb ik gemaild met de vraag of ze mij een "wist je dat Antonie......." tekstje wilden sturen met daarin een speciale herinnering, iets leuks of geks over Antonie of iets dat typisch Antonie is.

Er kwamen hele leuke en grappige reacties terug, maar ook eerlijke, typische Antonie zaken werden benoemd en bijzondere, ontroerende stukjes die mij (en Antonie!) echt hebben geraakt. 

Het was speciaal om dit boek te mogen maken en te geven!
 
 

 
Een paar bladzijden uit het boek:
 
 
Zondagmorgen (om 08.00 uur) kreeg hij van zijn trainingsgroep een hardloop t-shirt met daarop zijn leeftijd op dat moment: 49,995421 jaar. En na een training van ruim 36 (!) km zat er bij terugkomst een Abraham op hem te wachten.
 
 
Tijdens de training heb ik gauw met Corina een Abraham naar de feestzaal in Baak gebracht. Uiteraard ook met sportkleding, medailles, bidons, repen, hardloopschoenen en een rollator. Dikke pret om zo'n lelijke man te maken. En de hele familie Van Raaij is er druk mee geweest want haar moeder heeft de pop geregeld en haar vader heeft er een hele stellage voor gebouwd zodat hij rechtop achter de rollator kon blijven staan! Top!


Omdat mijn schoonmoeder 2 dagen eerder 84 was geworden, ze net haar bestralingen achter de rug heeft, hadden we haar voorgesteld om haar verjaardag meteen maar mee te vieren. Natuurlijk mocht een foto van Tonie's moeder en haar rollator naast deze Abraham met zijn rollator niet ontbreken ;-)

 
 
 
 
signature blog

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was echt leuk feestje,met leuke verassingen voor Tonie. Wij kunnen het weten want wij mochten ook hierbij aanwezig zijn.

Tonie en Petra nog heel veel fijne jaren samen gewenst.

liefs van Harry en Wies

Cynthia van der Wilk zei

Dat ziet eruit als een top feest. Heb je de film de marathon gezien? Moest er gelijk aan denken toen ik die pop met rollator zag.

groetjes,
Cynthia

Colinda zei

Leuk album heb je voor hem gemaakt en het feestje ziet er gezellig uit. Enne...als ik het mag zeggen, je man ziet er jonger uit dan 50!!

Groetjes Colinda