maandag 11 januari 2010

Opruimen

Het is alweer het begin van de tweede werk- en schoolweek. Ik wens iedereen alsnog een goed en creatief nieuw jaar! (Dat mag toch nog best wel..!!) Zelf heb ik de week tussen kerst en oud en nieuw vrij gehad maar helaas ben ik nauwelijks aan scrappen toegekomen en dat terwijl ik zoveel mooie Studio Calico spullen via Astrid Samuels heb besteld. Mijn enige scrapprojectje was een kerstcadeautje voor mijn schoonmoeder: een harmonica-album met foto's van haar 80ste verjaardag. En wat kaarten waarbij ik al wel de leuke stempels heb gebruikt.



De dagen vlogen voorbij en met een 13- en 10 jarige in huis was ik vooral blij dat we het nieuwe jaar zonder vuurwerkongelukken zijn begonnen!

Wel heb ik de neiging om aan het begin van een jaar fris te starten en ben dus behoorlijk aan het opruimen, opruimen en opruimen. De schoolspullen van de jongens zitten weer netjes in mappen. Boeken hebben een plekje in de kast gevonden en ook ben ik mijn scrapspullen aan het sorteren. Inmiddels heb ik mijn eigen stijl en smaak wel zo ontwikkeld dat ik van een aantal spullen weet dat ik ze niet meer zal gebruiken en daar ben ik school mee aan het blij maken. De grote stapel losse layouts in mijn kast is nu opgeborgen in 8 (!) albums. En ik vond tijdens het opruimen een grote doos vol met foto's. Ik heb hem maar binnen handbereik gezet......


Afgelopen vrijdag had ik pech op de parkeerplaats bij de supermarkt. Ik was al aan het wegrijden toen een mevrouw haar auto in de achteruit zette en haar achterkant in mijn zijkant reed.... Lakschade en veel papierwerk dus. Balen! Ze vertelde dat ze vorige week tegen een kennis had gezegd dat ze al 25 jaar schadevrij reed. Jammer dat ik nou net degene was waar ze dat record bij heeft verbroken.

Zondag zijn we lopend naar de verjaardag van Manon gegaan die 1 wordt!

Slee mee en als heuse sneeuwpoppen kwamen we binnen. Thomas en Tonie waren een dag eerder al op slee expeditie geweest en kwamen helemaal enthousiast terug. Ik vind het super leuk dat mijn oude slee opnieuw voor zoveel plezier zorgt!


signature blog

2 opmerkingen:

Astrid zei

Ik wou dat het opruimvirus mij ook besmet maar nee, daar ben ik immuun voor denk ik...
HEb je ondertussen al wat gescrapt met de SC kit? Ik heb de letterbak gevuld, zie blog, ben er echt blij mee. Nu heb ik ook nog een witte (gisteren is het hele spul al weer binnen gekomen :) )
groetjes Astrid

Marit zei

Jaaa... opruimen... je bent blijkbaar de enige die dat virus al te pakken heeft (zie commentaar van Astrid hierboven...) Ik wacht nog even tot het voorjaar hoor! Wat een leuke kits hebben ze toch bij Studio Calico... ik ben helemaal fan (vooral van de stempels) maar op 't moment kan "bruin het niet trekken". Ik geniet dan maar van jouw creaties!