dinsdag 6 oktober 2009

berichtjes...

Ik ben een beetje van slag door het telefoontje dat ik vandaag van mijn vriendin Corina kreeg. Twee weken geleden zijn we nog gezellig met z'n allen naar de Posbank geweest: wandelen, bijkletsen en daarna gezellig pannenkoeken eten. En nu ligt baby Manon in het ziekenhuis. Ze blijkt een beginnende longontsteking te hebben, een bacterie-infectie in haar darmen en kon daardoor al dagen niets binnen houden. Hopelijk slaat de antibioticakuur aan en helpt de sondevoeding haar om weer snel beter te worden....



Morgen mag ik een uurtje op bezoek bij Thomas in de klas. Er is deze week een bezoekweek voor ouders. Leuk idee, ik heb er zin in. Onderstaande layout heb ik gemaakt met het papier van de oktober kit van Scrap-Club. Het letterpapier had ik extra bewaard voor een schoollayout.






En morgen komen mijn ouders terug van 3eneenhalve week zon en cultuur in Spanje. Wat zullen ze het koud hebben als ze weer in Nederland zijn. Ik weet dat ze enorm genieten maar het is ook fijn dat ze straks weer "gewoon" thuis zijn!

signature blog

3 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

o meid wat een spanning met die kleine Manon. Hopelijk loopt het snel weer met een sisser af want die kleintjes kunnen altijd wel veel hebben hoor.

Ik vin de OLW layout PRACHTIG!!!! Blijf maar lekker veel in Love herhaling vallen, dat is alleen maar mooi!
Ik ben gewoon (nog steeds) jaloers op je prachtige bloglayout en baal als een stekker dat ik die kans toen heb gemist... snif...
zie nu dat het je ook gelukt is om het handschrift toe te passen - leuk effect!

Marit zei

Veel sterkte met Manon! Hoop dat het weer beter gaat nu... Je layout is geweldig! Zo vrolijk!

pruts zei

ochere, hopelijk is ze nu al een beetje beter.

heel mooie lo. ik vind de paddestoel een leuk detail. brengt me terug bij mijn mario bross periode. :-)