zaterdag 17 oktober 2009

kleine monsters

Ik heb ontzettend veel plezier met de nieuwe kit van Scrap-Club, hij zit vol grappige kleine monsters waar ik blij van word. Inmiddels zijn er 4 layouts af en verheug ik mij op maandag want dan mogen ze op de site. Dit weekend wil ik met de restjes nog iets maken. En dan bedoel ik ook echt: restjes want de pizzadoos is al grotendeels leeg!

Met Manon gaat het gelukkig weer beter. Ik vond het zo zielig om haar in het ziekenhuisbedje te zien liggen en ben blij dat ze weer thuis is! Wel lastig dat niemand precies de oorzaak van haar klachten kan achterhalen, hopelijk blijft het nu goed gaan.

De jongens hebben nu lekker een week herfstvakantie. Voor Tim een reden om met de computer aan de slag te gaan en voor Thomas een reden om vooral lang in zijn pyjama rond te lopen ;) We hebben laatst een hele stapel kippenvelboeken via marktplaats voor hem op de kop getikt en ik ben ervan overtuigd dat hij ze aan het einde van de vakantie alle 6 uit heeft. Fijn dat in elk geval 1 van mijn kinderen ook het lees-gen heeft.

De sneaks mogen al wel op mijn blog. De rest volgt maandag want dan is het kit-time bij Scrap-Club.




Een layout die al wel hier mag laten zien is de layout die ik voor One Little Word heb gemaakt. Ieder woord is weer een uitdaging en ik ben telkens weer (positief ) verbaasd over het eindresultaat omdat ik denk dat ik zonder zo'n woord nooit op het idee voor de layout zou zijn gekomen.
Voor de journaling heb ik voor het eerst het lettertype gebruikt dat ik van mijn eigen handschrift heb laten maken:
Maybe being grateful means recognizing what you two have done for me...
Not only you gave me a wonderful childhood but when I was in the middle of my divorce you were there for me and the boys. Tim and Thomas were so little that I don’t know how I would have survived without your love and help. I will always remember that!


Fijn weekend!!



signature blog

4 opmerkingen:

Marit zei

Oei...wat een veelbelovende sneaks... ja, nou moet ik maandag wel gaan kijken hè ;)

De layout is heel mooi geworden, en de journaling erbij vind ik ook geweldig! Ja, die woorden zetten je telkens weer aan het denken. Ik doe er eigenlijk veel te weinig aan mee....

Heb een fijne zondag!

Monique Helfrich zei

Prachtige OLW layout Petra! En zo'n font van je eigen handschrift is wel heel bijzonder!
Jouw sneaks zijn ook weer veelbelovend!

barbara zei

Hee, volgens mij zie ik daar een bekende foto in die "sneak" preview. Wow, je had 'm trouwens ook mooi bewerkt en het zal super staan op een grote canvas bij je nicht.
Geniet van de vakantie week!

Marie-claire zei

Bij toeval net op je blog terecht gekomen, wat maak je prachtige dingen.
Ik ga je blog heel vaak bezoeken.

Groetjes Marie-claire