woensdag 20 juli 2011

Farah

Vandaag komt de schets, gemaakt door Marsha, online bij Dutch Dares. Ik wilde deze schets gebruiken om er een foto van Farah mee te scrappen. De prachtige, pasgeboren kleindochter van mijn collega Wies. Zo leuk om haar en haar man als oma en opa te zien genieten van deze bijzondere gebeurtenis! En leuk voor mij, omdat ik nou eens "roze" en bloemetjes op een layout kon gebruiken ;) Neem even een kijkje bij Dutch Dares want de andere meiden hebben zulke gave uitwerkingen van de schets gemaakt, of nog beter: doe zelf mee en maak dan meteen kans op een gave RAK!



Samen met mijn collega Marja hadden we een "opa en oma" mand gemaakt, te vergelijken met een 10 dagen kraammand met daarin allemaal cadeautjes die ze kunnen gebruiken als Farah op visite komt of logeren.





signature blog

4 opmerkingen:

angelica zei

wauw zo mooi en lief

Oma Wies zei

Het is weer super Petra, en we zijn erg trots dat onze Farah op je blog staat.
Nogmaals bedankt voor alles wat je gedaan hebt.

Een dikke knuffel van
Oma Wies

Marit zei

Genieten is dat hè, om een keer in de 'girly stuff' te duiken! Leuke layout Petra, en ik lees hierboven dat ook 'oma' er super blij en trots mee is! Geniet nog van je weekend!

barbara zei

Prachtig! Idd lekker om weer eens meisjesachtige LO's te maken! Hoe gaat het verder? Ik kom gauw eens bijkletsen, okee?