woensdag 20 april 2011

Veel om te laten zien

De pizzadoos waarin de mei kit van Scrap-Club werd bezorgd zat werkelijk bomvol! Geweldig papier van Crate en My Minds Eye en zo ontzettend veel (en geweldig leuke) embellishments dat ik er helemaal blij van werd. Meer afleiding en inspiratie in 1 doos kan volgens mij bijna niet. En als je net zoals ik houdt van steeds een beetje meer toevoegen aan een layout dan heb je met deze kit een feestje in handen!


Af en toe duikt er een oude foto op, zo ook deze van Tim en ik moet echt gaan zoeken in mijn "archief" om na te kijken welke datum er bij hoort ;)





Maar een layout over de nieuwe All Stars gympen past ook prima bij deze kit. En van het papier met het boommotief van MME wil ik best nog een velletje! Het voelt zelfs ruw aan.






Monique heeft deze maand een superleuke schets gemaakt! Normaal gesproken vind ik het een hele uitdaging om veel foto's op 1 layout te verwerken maar met deze schets ging het bijna vanzelf! Haar eigen leuke layout en die van Mandy (waar ik heel hard om moest lachen) vind je op het blog van Scrap-Club.




Met heel veel stukje 3D foam heb ik het honingraat papier opgehoogd.


Mijn adresboek valt bijna uit elkaar en zit vol verouderde adressen. Bekend verschijnsel misschien ;) Toen ik het huisjes papier zag en de sticker met de telefoon wist ik dat het tijd was voor een nieuwe! Als basis heb ik een Leitz mapje van de kantoorartikelen winkel gebruikt.






De basis is er en nu kan ik alle adressen in de computer zetten, uitprinten en toevoegen.



Deze kaart heb ik gelift en tot mijn schande heb ik het voorbeeld opgeslagen zonder de naam van de maker erbij te zetten...... Maar ik vond het zo'n leuk idee: de vlinders die uit de envelop vliegen dat ik hem toch als basis voor deze kaart heb gebruikt.




Ook mooi: ton-sur-son en deze huisjes van ribbelkarton heb ik ook nog op een andere manier gebruikt maar dat kan ik pas op 1 mei laten zien in de tips en techniques post op Scrap-Club.




Zoals ik al zei: de kit zit bomvol embellishments. Allemaal even leuk. Deze kaart is voor één van de jonge moeders op mijn werk.



Achter de overlay heb ik design papier geplakt zodat de uiltjes meer kleur kregen.




Tijd om in de tuin weer even te genieten van het mooie weer.






signature blog

4 opmerkingen:

barbara zei

Ooooh, cute, amazing, sweet and nice. Dat zijn zo'n beetje mijn eerste reacties op jouw vreaties. Die van de Sneakers vind ik het allerleukst! Fijn dat je weer wat afleiding hebt kunnen vinden hierin.

Johanna zei

Wat een gave dingen heb je allemaal gemaakt!! Dat adresboekje is top!

Groetjes, Johanna

Monique Liedtke zei

Jeetje wat ben jij druk bezig geweest!! Ontzettend leuk allemaal! en dat adresboekje vind ik ook het onwijs leuk!!

Air conditioner Toronto zei

they all pics are nice...