woensdag 6 april 2011

Dutch Dares Disney

Vandaag gaat de nieuwste Dutch Dare online: Disney. Mijn favoriete Disney figuur is al jaren Tinkerbell. Tink is eigenwijs, jaloers, ondeugend, grappig, creatief en mooi; net echt dus ;) Ik heb de Tink-poppetjes van Thomas' Peter Pan speelgoed al lang geleden ingepikt, heb een supermarkt actie muntje met Tink in mijn portemonnaie, een beeldje uit Disneyland, kijk met plezier een Tinkerbell film op TV en heb deze tas. Toen ik nog op het NS Reisburo werkte heb ik heel wat reisjes naar Disneyland Parijs gemaakt. Nooit verveelde het moment waarop ik door de poort naar binnen liep en mocht genieten van de magie. Daarom vind ik deze Dare ook zo ontzettend leuk en heb al genoten van alle layouts die ik voorbij heb zien komen. Mijn favoriet is de Sneeuwwitje layout van Natasja want dat verhaal is te grappig! Met Thomas gaat het hartstikke goed, zijn neus is zo goed als nieuw. Ik heb hem alleen "verboden" om de komende weken naar judoles te gaan toen bleek dat hij vorige week "voor de gezelligheid en voorzichtig" toch even had meegedaan..... Ik weet dat we niet alles kunnen voorkomen maar het is mij het risico niet waard. Met Tim is het nog steeds hard werken, ik hoop zo dat we een manier vinden om positief met elkaar om te gaan. Ik kan gewoon niet accepteren dat dat niet lukt!

8 opmerkingen:

Amber zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
barbara zei

Wat leuk om dit te lezen van je Tinkerbel liefde. Vrolijke LO (kunnen we allemaal wel gebruiken he):)

Sorry, had dit bericht geplaatst en weer verwijderd omdat Amber was ingelogd...dus leek het alsof de reactie van haar kwam. Moet de volgende keer beter kijken he. Aldoende leert men...het leven is 1 groot leerproces.

Johanna zei

Wat leuk! en Tink is geweldig :)

Astrid zei

Hij is zo leuk! Ik wist al van je liefde voor Tinkerbell, had je al eens verteld. Wij hebben een Disney boekje over Tinkerbell, de jongens vinden het altijd een leuk verhaal en het is ook leuk om voor te lezen. Je bent trouwens snel met het plaatsen ;) De link werkt nog niet helemaal...

Jan Hobbins zei

Beautiful layout!

Monique Helfrich zei

Wat leuk om te lezend dat je zo'n fan van Tinkerbell bent - mooie layout! En fijn dat het met de neus al weer veel beter gaat - wat moet dat enorm schrikken zijn! En dan nog met 2 patienten weer naar huis :) Hoe zat dat ook weer met het sterke geslacht?

Elder Fitt zei

Those are so cool!! You have the best ideas, I hope they take you somewhere!!

Eline S. zei

Oh wat mooi!
Tinkerbell is ook één van mijn favoriete disneyfiguurtjes!
Leuke blog!