zaterdag 6 juni 2009

kaarten

Ik heb de afgelopen week behoorlijk last van mijn rug gehad en was minder mobiel. Kaarten maken was een leuke afleiding!
En spontane visite van mijn vriendin met haar dochters was natuurlijk ook een leuke afleiding. Niet te geloven hoe hard Manon groeit! Deze foto is mijn favoriet.

En heeft iemand nog een GOEDE tip voor dit:


Zoonlief heeft het flesje met oostindische inkt op school niet goed dichtgedraaid. Zucht.... Zijn lerares vertelde hem dat het er met karnemelk uit zou gaan. Niet dus: nu heb ik een schooltas met vlekken en die bovendien naar karnemelk stinkt!
Morgen ga ik naar Utrecht voor een lunch met de meiden van Scrap-Club. Helemaal leuk en ik heb er ontzettend zin in!
signature blog

5 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

Vervelend dat je nog steeds last hebt van je rug maar het heeft wel weer mooie kaarten opgeleverd én je bent van je restjes af ;)
Een remedie tegen akelige vlekken is 2 wasmiddelen door elkaar gebruiken - in de vlek wrijven. Of bijv. biotex groen in combinatie met een simpel stuk handzeep. Dit werkt vaak zó goed dat ik me regelmatig afvraag waarom nou niemand hét ultieme wasmiddel uitvindt met dergelijke bestanddelen...
tot straks!

pruts zei

aiaiai, rugproblemen, das niet aangenaam.
heel mooie kaarten !!!
vervelende vlek maar de oplossing heb ik niet. :-(

Anoniem zei

Hoi Petra,akelig dat je last hebt van je rug..hopelijk gaat het al ietsje beter inmiddels.
Wat heb je gaaaaave kaarten gemaakt!!Prachtig!
Was het gezellig met het Scap-club DT?Vast wel!We lezen het vast nog wel op je blog ;)
Beterschap!

Ellemieke zei

Hier nog één met rugklachten....
In de supermarkt heb je vlekkenmiddeltjes speciaal voor inkt. Dat werkt goed.
Ook heb je van Biotex een soort vlekkendepper, die werkt ook super (dochterlief had met een CD-marker op haar bloesje getekend en dat is er helemaal uitgegaan).
Hebben jullie een gezellige lunch gehad?

barbara zei

Je hebt het onaangename (rugpijn) met het aangename (prachtige kaarten maken)gecombineerd. En wat een resulaat! Heel inspirerend. Wat betreft die vlek; ik gebruik overal ossengal zeep voor, meestal werkt het, maar ja, de vlek zit er al langer in en ecoline is hardnekkig. Genoeg tips hierboven, in ieder geval succes ermee!