donderdag 4 december 2008

Funny boy

Toen ik vanochtend Thomas naar school met de auto bracht sloeg hij zijn handen voor zijn mond en begon heel zwaar te ademen. Omdat ik zelf astma heb werd ik helemaal naar van dat geluid en vroeg: “Gaat het wel goed Thomas?” “Ja hoor,” zei hij vrolijk: “ik doe Darth Vader van Star wars na”. LOL!
Je kunt wel raden wat er allemaal op zijn verlanglijstje voor Sinterklaas staat.
Gelukkig heb ik NIET zo’n eng masker voor hem gevonden ;)


Hij komt altijd wel grappig uit de hoek. We hebben thuis de afspraak dat als ik aan de telefoon ben ze maar even moeten wachten met het stellen van vragen. Gisteren sprak ik Barbara die de internetsite voor Tonie aan het ontwerpen is. Thomas stond opeens voor mijn neus met een A4-tje in zijn handen waarop hij had geschreven: mag ik melk ?




Voor iedereen die Sinterklaas viert: veel plezier! Scrappen staat momenteel op een laag pitje. Sinterklaas en de kerstvoorbereidingen voor Aqua (Tonie's bedrijf) slurpen alle tijd op. Relatiegeschenken ophalen en inpakken. Kerstkaarten uitkiezen. Het hoort er allemaal bij maar ik wilde zo graag meedoen aan Revlie's woord bij OLW..... Ik zal Sint maar om wat extra uren in een dag vragen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee die regel heb ik thuis ook... en toch is het moeilijk als je 12 of 15 bent en je hebt net een dringende vraag. Het briefje vind ik een heel creatieve oplossing!

barbara zei

Hahaha...je hebt dit weer leuk beschreven. En heb jij je kopje thee nog gekregen? Heeft Thomas alle Starwars films?

M@risk@ zei

Hey, dank je wel voor je complimenten. En dat briefje komt me bekend voor.

Christiane zei

thank you so much for your x-mas card, dear friend!! :))