vrijdag 23 mei 2014

Een slimme vogel

Terwijl ik vroeger nog wel eens zat te worstelen met een schets beleef ik daar tegenwoordig steeds meer plezier aan, ik denk omdat ik de schets nu als uitgangspunt zie en niet meer als een opdracht waar ik mij precies aan moet houden. Voor de nieuwe Dutch Dares schets gemaakt door Yvon wilde ik deze foto gebruiken. Toen deze duif een verfrissend bad nam in onze zinken teil had ik toevallig mijn camera bij de hand.
 




En omdat schetsen zo leuk zijn ;-) heb ik de schets een kwartslag gedraaid en er ook een kaart voor Karin meegemaakt omdat ze tante is geworden!

 
Voor meer inspiratie op het Dutch Dares blog kun je HIER klikken en blijf dat de komende dagen doen want we hebben in juni een hele bijzondere dare en samenwerking met .... waar we allemaal erg trots op zijn!
 
signature blog

1 opmerking:

Margot zei

helemaal te gek Petra!