donderdag 29 mei 2014

Dutch Dares staat in de nieuwe Cards&Scrap!!

De juni uitdaging van Dutch Dares is vervroegd vanwege een hele bijzondere samenwerking: Dutch Dares staat in de nieuwe Cards&Scrap. Hoe leuk is dat!! Ik ben er in ieder geval super trots op. Omdat het blad al eerder bij de abonnees op de mat valt (en uiteraard ook in de winkel te koop is), staat hij nu al online en kun je meedoen met deze speciale dare: GRID oftewel rooster, raster.




Niet alleen is meedoen de moeite waard vanwege de leuke RAK en de kans om uitgenodigd te worden als gastdesigner bij Dutch Dares: Cards&Scrap geeft een zeer spéciale hoofdprijs weg, nl. een jaarabonnement op Cards&Scrap plus publicatie van je layout in editie 16 van dit scrapmagazine!

Ik heb voor mijn eigen bijdrage een schudbox in een bestaand doosje gemaakt. Ik heb de foto in Picasa bewerkt met de optie pixeleren. Zowel het basisvel van My Minds Eye als alle andere lagen designpapier (uiteraard met een ruitjespatroon) heb ik zo in delen gesneden dat patroon doorloopt. In het rechterdeel van het doosje is alles meteen met dubbelzijdig tape vastgeplakt, maar in het linkerdeel nog niet. Dit deel heb ik vanaf het achtergrondvel opgebouwd en in een plastic hoes gedaan. Ik heb de onder- en zijkanten vastgezet met dubbelzijdig tape en de hoes via de bovenkant gevuld met confetti en sterretjes. Daarna is het hoesje gesloten en het geheel is vastgeplakt in de linkerkant van het doosje waardoor de schud-box ontstaat.


 
Alle informatie en de prachtige uitwerkingen van het DT vind je natuurlijk op het Dutch Dares blog en bovendien heb je tot 30 juli, dus extra lang, de tijd om mee te doen.

signature blog

2 opmerkingen:

MirjamC zei

Wat is het toch super gaaf dat we met zn allen in de c&s staan! Jouw uitwerking van de dare is zo mooi en creatief bedacht!

Cynthia van der Wilk zei

Het is een super mooi stuk geworden. Ontzettend leuk om een keer mijn werk terug te zien in een blad. Jouw uitwerking is ook helemaal geweldig.