woensdag 20 november 2013

Dutch Dares november schets

Eerlijk gezegd heb ik helemaal niets met schuine lijnen en ruitvormen dus deze Dutch Dares schets vond ik een behoorlijke uitdaging. Gelukkig vond ik afgelopen zaterdag dit papier van Simple Stories bij de Craftorij in Ede waar ik naar toe was gereden omdat ik wat spullen "nodig" had en wel wat afleiding kon gebruiken.
 
 




Voor de journaling heb ik de tekst van een vorige blogpost gebruikt over mijn appel allergie. De meiden van het designteam hadden trouwens duidelijk minder moeite met deze schets want ik heb prachtige uitwerkingen voorbij zien komen! Neem een kijkje en doe mee zodat je kans maakt op de RAK en een plaatsje als gastdesigner in ons team.


Het leuke van de Craftorij is dat ze make&takes organiseren en ik mocht aanschuiven bij het maken van een label met embossing technieken. Op de originele versie was de techniek beter zichtbaar maar ik kon het niet laten om het label thuis nog wat aan te passen zodat ik er een verjaardagskaart van kon maken.

 
De afgelopen week hebben we weer slecht bericht gekregen en ligt Tonies moeder al een week in het ziekenhuis met allerlei klachten die lastig te behandelen zijn. Moeilijk om te zien hoe haar gezondheid eigenlijk alleen maar verslechterd. En ondertussen vinden de laatste voorbereidingen en trainingen voor de marathon van Florence plaats waar Tonie dit weekend aan deel zal nemen. Spannend allemaal en een bizar contrast... Aan de jasjes met logo zal het in elk geval niet liggen en ik hoop dat het hele team deze prestatie zal volbrengen en er een fantastische herinnering aan overhoudt!





signature blog

Geen opmerkingen: