vrijdag 21 september 2012

Schets #55

Dit is schets #55 die ik voor Dutch Dares heb gemaakt en sinds woensdag online staat. Het blijft telkens weer bijzonder en leuk om te zien hoeveel verschillende resultaten er ontstaan!


De uitdaging zat voor mij in het zelf maken van een embellishment, in dit geval het takje. Eigenlijk wilde ik proberen om het digitale accent te printen en uit te knippen maar toen ik een foto had uitgekozen van de prachtige oude huizen die we in Denemarken tijdens onze rondreis hebben gezien met allemaal stokrozen ervoor, wilde ik toch graag een stokroos op mijn layout.



Ik ben eerst op internet gaan zoeken naar een tekening van een stokroos en vond er één met een roze ondergrond en zwarte lijnen. Die tekening heb ik eerst aangepast maar naar kleuren die beter bij de layout pasten, geprint op een A-4tje en toen nog een keer op een mooi scrapbook papiertje. Vervolgens heb ik de stokroos uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt. Een leuke manier om aan een passend accent te komen!




Laatst heb ik de houten embellishments van Studio Calico gekocht, de sterretjes, vlinders èn de vogels. Vooral die laatste vind ik erg leuk en ik betrap mij erop dat ik ze op bijna elke kaart die ik maak gebruik... (er zitten er dan ook lekker veel in de verpakking). Deze kaart heb ik voor Majola en Johan gemaakt die afgelopen weekend hun 25-jarige huwelijksfeest hebben gevierd. Bijzonder om op zowel de bruiloft in 1987 als op dit feest te zijn geweest!

signature blog

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Leuk om te lezen hoe je je roos hebt gemaakt. Ik vond het een erg leuke schets om mee te werken en vind jou uitvoering erg mooi!
groetjes Yvonne

Hanna zei

Leuke schets!
Ik vind je kaart ook erg leuk gemaakt.
Groetjes van Hanna