woensdag 31 maart 2010

Vrolijk Pasen

Om iedereen alvast een vrolijk Pasen te wensen: een kaartje dat ik voor mijn ouders heb gemaakt. Wij vieren Pasen niet zo heel uitgebreid maar een lekker ontbijt valt hier altijd wel erg in de smaak. (En uiteraard ook de paaseitjes en de chocoladehazen want daar zijn de jongens nog steeds niet te groot voor.) Hoe feestelijk ons huis er uit zal zien is nog even afwachten want zaterdag gaan Tonie en een kluscollega aan de slag met onze keuken. We krijgen extra kastjes en een nieuw keukenblad van Belgisch hardsteen. Ik verheug mij zo op het eindresultaat! Al zal het uit- en inpakken en het schoonmaken wel een groot deel van het Paasweekend in beslag nemen. Paasmaandag komen (o)pa, (o)ma, broertje, schoonzusje en neefjes. Hopelijk schijnt dan de zon en kunnen we nog wat eieren verstoppen.

Afgelopen weekend heb ik lekker even voor mezelf gescrapt met materialen uit de Studio Calico kit. Ik kwam een oude foto van Tim tegen en heb deze journaling geschreven: Toen ik vandaag deze foto uit juli 1997 tegenkwam vond ik hem meteen bijzonder vanwege al die handen die jou vasthouden en die naar je worden uitgestoken. Ik heb namelijk geen idee bij welke gelegenheid deze foto is gemaakt en van wie al die handen zijn. Maar ik hoop dat er in jouw leven altijd mensen zullen zijn die, als je het nodig hebt, je willen vasthouden, een helpende hand bieden en je steunen!



En deze kaart heb ik laatst voor mijn vriendin gemaakt:


Fijne dagen!!

signature blog

2 opmerkingen:

D@nielle zei

fijne dagen & suc6 met het verbouwen. De projectjes zijn leuk, ik herken die bloemkaart want ik heb die kwartet volgens mij ook maar wij spelen er nog mee ;)

Louisette zei

Dag
Ik wens ieen fijne en zonnige paasdagen , geniet van het mooie weer . Lieve groetjes van Louisette uit Belgie met zyn twee golden