vrijdag 20 juni 2008

Schoolkamp en de nieuwe kit

Wat was het heerlijk om woensdagmiddag alle kinderen (en man!!) weer terug te zien komen.!!Helemaal uitgeput maar met enthousiaste verhalen over alle avonturen die ze hebben beleefd. Bovendien zagen ze er allemaal redelijk schoon uit want als laatste activiteit zijn ze gaan zwemmen. Douchen, zwemmen en weer douchen. Dan weekt er natuurlijk al veel vuil vanaf ;) De tas met bagage was een stuk minder schoon...yek...de wasmachine draait overuren!


It was great to see all the kids (and hubbie!!) again after schoolcamp. Totally exhausted but with enthusiastic stories to tell about their adventures! They all looked quit clean as the came right from the swimmingpool. The lugguage was a different story....yek....hip hip hooray for washing-machines!!

Ik heb Wouter nog nooit zo wit gezien. Never seen Wouter looking so pale before!


Het was ook heerlijk om met de nieuwe kit van Scrap-Club te werken. Dit Cosmo Cricket papier heeft al een verweerde look die ik erg mooi vind! Vrolijke kleuren en ik heb nu zelfs al een minialbum voor de zomervakantie klaar. We gaan al voor de 5e keer naar Tsjechie en ik heb alleen het album van 2004 af...........


I also loved working with the new kit from Scrap-Club. I like the disstressed look of the cosmo Cricket papers and the happy colors and designs! Now I already have a mini album for my vacation pictures. We'll go to the Czech Republic for the 5th time and I only finished the album of 2004.....


Haggith van Hees is deze maand onze guestdesigner en ik heb 2 layouts met haar schets gemaakt. Kijk hier naar haar werk en van Monique en Nili!!!
Haggith is our guestdesigner this month. I made 2 layouts using her sketch. Check out here her work and Moniques and Nilis!!




En nog 2 layouts/ And another 2 layouts.



Fijn weekend en voor degenen die voetbal kijken: veel plezier. Ik begin nu al zenuwachtig te worden....!! Have a nice weekend and for those who watch soccer: have fun! I'm already getting nervous....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

all is so beautiful!

Astrid zei

Fijn dat iedereen weer veilig terug is, maar wat zullen ze een plezier gehad hebben. Ik kan mijn kamp van de laatste klas lagere school nog herinneren.
Geweldige LO's weer, ik zit al weer te wachten op de postbode ;)
Goed idee trouwens het vakantiealbum alvast maken.

Veel succes zaterdag :)
Astrid

Angelique zei

Prachtig scrap werk! Groetjes, Angelique