dinsdag 29 januari 2008

Trouwen-Marriage ;)

Toen ik gisteren met Thomas naar huis reed zagen we een vrachtwagen met aanhanger. Daarop stond een wit koetsje. Zo'n Assepoester geval. Thomas vroeg zich af wat het was en ik vertelde hem dat je zo'n koetsje met paarden kan huren als je op een hele romantische manier wilt trouwen. Wil jij later ook trouwen, vroeg ik aan hem. Hij keek mij lachend aan en zei: Ik blijf gewoon bij jou mama! Lief toch!
Yesterday I drove home with Thomas when we saw a white (Cinderella) carriage on a truck. I explained to Thomas that it is possible to rent such a carriage when you want romantic transportation on your weddingday. Then I asked him if he would like to get married someday. He looked at me and said with a smile: I just stay with you mama! My sweetie!

Deze layout heb ik gemaakt met de januari schets van Basic Grey. Hij staat ook in hun online gallery. De foto's zijn van vorig jaar Pasen. Mijn ouders met hun 4 kleinzonen.
This layout is in the gallery of Basic Grey. I made it using their January sketch. The pictures were taken last Easter. My parents with their 4 grandsons.





5 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

Geweldig combinatie van de zwart/wit en kleurenfoto!

Astrid zei

Ahhh wat lief zo'n antwoord...
Mooie kleuren heeft de LO, leuk dat hij in de BG gallery staat!

Janine Langer zei

Oh, what a sweet answer by Thomas!
Love your layout, it's amazing!!

Birgit zei

Mooi hoor! Dat moet wel een hele dierbare foto voor je ouders zijn!!

Moniqui zei

Dat lieve gesprekje gaatvast gescrapt worden;))
Prachtige layout!
hugs,Monique