zaterdag 20 oktober 2007

November kit

Deze layout van mijn neefje Thijs vond ik zo leuk om te maken! Jettie, mijn schoonzusje, mailde de foto en ik werd helemaal blij van zijn smile.







Zeg nou zelf als je hier naar kijkt dan word je toch vanzelf vrolijk!












De foto's van Thomas in de speeltuin had ik al met Pasen gemaakt en lagen te wachten op dit papier. Ik ben nog steeds verbaasd dat hij er niet misselijk uit kwam.







Wat hebben we gelachen op het terras in Tsjechie toen we deze foto in scene hebben gezet. Net echt!





Ik had net de doos met de nieuwe kit opengemaakt toen Lotte, ons buurmeisje, binnen kwam. Gelukkig maar want er zat zoveel roze in de doos dat ik even niet wist met welke foto´s ik dat zou moeten gaan combineren. Ik heb haar meteen gevraagd om te poseren want haar bloesje was wel heel leuk bij het deluxe papier. Het vogeltje is een onderdeel van de print en met een beetje photoshoppen kwam hij op haar schouder terecht.

En Kiki is de prachtige dochter van mijn collega Eva. Ik had haar beloofd om in ruil voor updates en foto´s iets voor haar te scrappen. ;) Dit naam album is het resultaat. Kiki is een maand te vroeg geboren maar gelukkig gaat het nu goed met haar!!
Als je de details wilt bekijken, klik dan op de foto.

3 opmerkingen:

Birgit zei

Prachtig allemaal! Die van Lotte is mijn favoriet! Dat bling dingetje (Prima?) is super!

Monique Helfrich zei

Wat is het weer allemaal mooi!!!! En je hebt ook een fantastische nieuwe banner! De opa-layout is ook prachtig!

Janine Langer zei

Wow, those layouts are awesome! Totally love what you did with the kit!