woensdag 20 juni 2007

Eettafel

Eindelijk hebben we weer een eettafel in plaats van een scraptafel. Ik wist bijna niet meer van welke houtsoort hij is gemaakt.

Vandaag heb ik een aantal lo's voor de Finding You workshop van Corinne (http://corinne-delis.typepad.com/) afgemaakt. Een aanrader en er schijnen nog een aantal plaatsen vrij te zijn voor de 2e workshop die in september begint!!
Toen die af waren heb ik alles opgeruimd, de tafel gesopt en stofgezogen. Een ware metamorfose. Morgen weer iets nieuws.


( Mijn ouders - my parents - Pencil Lines sketch # 37)

Finally we have a dining-table instead of a scrap-table again. I almost couldn't remember which color my table is...

I finished some lo's for the Finding You workshop by Corinne (http://corinne-delis.typepad.com). I really loved this workshop. So special! There are still a few places open for the next workshop which will start in September!!

After that I cleaned my table, used the vacuumcleaner and my house looked like the team of extreme home makeover stopped by! Tomorrow a fresh start with something new.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Petra.

Ik moest natuurlijk weer even op je Blog kijken.Ook je eerste creatie bekeken voor het Desing Team die ik al in het "eggie" heb mogen zien. Zoals altijd ziet het er weer prachtig uit.Het voordeel van een tafel goed opruimen,dat het net is of je een nieuwe hebt :).Groetjes van je collega.

Janine Langer zei

Wow, I so love those layouts, beautiful!

M@risk@ zei

Beautiful layouts you made for the DT. The Box LO has great layering. Such boyisch colors in the kit, love it!
Your pages with the BG papers are wonderful. But I'm a big BG fan.

Anoniem zei

hehehe soms geef ik het op dat ik mijn tafel ooit nog zal zien;)) of mijn vloer,of mijn muur:PPP ja zo erg kan het worden hihiii nu maar wachten tot ik weer een schoonmaakaanval krijg:PPP
liefs,Monique

Anoniem zei

Wow en ook nog een paar LO voor de workshop, goed bezig. Helaas kan ik niet over mezelf zeggen. Weer er mooi met basic grey. Hoe vindt je trouwens de nieuwe lijn die ze uit gaan brengen?
Doei Astrid

Birgit zei

Prachtige LO's en dat wilde ik ook nog even van je Scrap-club kit LO's zeggen! Super! en uhhh, ik mag aannemen dat je eettafel al niet meer je eetafel is?? Zo lang kun je toch niet zonder scrappen?
:)

rev zei

haha, weer een eettafel, zullen je mannen fijn vinden :)
super lo's weer!

Anoniem zei

Hoi Petra
Mooi hoor!!! We gaan dze Blog opslaan in de Favorieten en gaan jouw inspiratie volgen..Tot Snel!!

Grt Peter & Yvonne

*Beatriz Jennings* zei

BEAUTIFUL!

Have a nice day!

Bety :)

Anoniem zei

Petra ze zijn weer prachtig geworden meid!

corinnexxx