dinsdag 26 juni 2007

Diner

Het etentje was leuk en (eerlijk is eerlijk) erg lekker! Alles werd vers voor je gewokt of gegrild en dus zat iedereen te eten wat hij of zij lekker vond. Ook de kinderen hebben genoten want wat is er nou leuker dan zelf je bordje eten samenstellen of 4 borden met fruit :)

Diner was fun and delicious! Everything fresh and everybody enjoyed their meal. Especially the kids had fun picking their own combination or 4 plates with only fruit :)
Thomas en ons neefje Steven gingen telkens samen op pad. Dikke vrienden zijn het en Thomas vroeg vanavond nog wanneer hij weer met Steven uit eten kan.

Thomas and our nephew Steven are best friends. They walked through the restaurant like siamese twins and Thomas already asked when we can go again (with Steven!).


En dit zijn Tim en Thijs. Het was liefde op het eerste gezicht toen Thijs werd geboren en Tim is nog steeds stapelgek op zijn neefje!

And this is a picture of Tim and Thijs. For Tim it was love at first sight when his nephew was born he still adores him!

Ik ben begonnen aan een minialbum over de open dag van de Landmacht waar we met de jongens zijn geweest. Dat was een geweldige dag waar een bijzonder verhaal bij hoort dat ik nog steeds niet heb gescrapt. Ik hoop het gauw hier te kunnen laten zien.

I'm making a minialbum about an information day of the Royal Netherlands Army. It was a special dag with a special story which I didn't scrap yet. I hope I can show it soon!

En morgen moet ik naar de tandarts. Ik ben al beroerd bij de gedachte....

Oh, I have to go to the dentist tomorrow aaaaaaaaaaahhh, I'm feeling sick already...



Geen opmerkingen: