donderdag 27 augustus 2009

kaarten

Gisteren heb ik mijn vakantiealbum afgemaakt. (yes!) En omdat ik toch allerlei scrapspullen op tafel had liggen heb ik meteen een paar geboortekaartjes voor mijn werk gemaakt. Ik merk dat, net als bij layouts, mijn voorkeur naar vierkant uitgaat.












Tim is logeren bij een schoolvriendje. Toen ik hem bracht bleek het in zo'n mooi huis te zijn (lees: een grote villa met rieten dak en glas in lood ramen in het bos) dat ik meteen heb gevraagd of ik zelf ook mocht blijven logeren ;) Op het moment valt het mij niet mee om moeder van een puber te zijn... Soms ben ik het gezucht en het onredelijke commentaar zo beu! Maar goed dat we volgende week weer een normaal ritme hebben. Tenminste voor zover dat op een middelbare school van toepassing is. Maandag heeft hij nog een vrije dag. Misschien ook vanwege La Vuelta, de Ronde van Spanje, want op die dag start de 2e etappe in Zutphen. Thomas is met zijn klas uitgenodigd om te gaan kijken. Zelf ben ik gevraagd om mee te gaan als begeleiding maar aangezien dit mijn eerste werkdag is na ruim 4 vrije weken, leek mij dat niet zo'n handige timing.




Zaterdag is er een vrijmarkt in het dorp. Helemaal leuk, ook omdat mijn vriendin Maggie komt. Graag een beetje zon en dan maken wij er een gezellige strooptocht van. Kijken of er nog wat scrapspulletjes te vinden zijn!

2 opmerkingen:

Marit zei

Geweldig hoor, je kaartjes! Ik heb me er afgelopen week aan gewaagd, maar ga dat toch niet meer teveel doen - niks voor mij. Ik vind het maar knap, dat scrappen op zo'n klein formaat!!! En ja, pubers... (mijne is 17 en over het algemeen redelijk, gelukkig, maar SOMS....) Enfin, nog een weekje en dan is het allemaal weer "back to normal". Veel plezier met je vriendin op de markt (ik-wou-da-k-mee-kon....)

Revlie zei

superkaartjes Petra, wow!