vrijdag 21 september 2007

Gisteren

was ik ziek. Met hoofd- en nekpijn rolde ik ´s morgens uit bed. Nadat ik de kinderen naar school had gebracht heb ik medicijnen genomen en was ik van plan om een uurtje te gaan liggen, in de hoop dat het zou afzakken. Dat vertelde ik ook tegen een collega van personeelszaken. Ik had echt het idee dat ik wat later op de ochtend alsnog zou kunnen gaan werken.... IJdele hoop. Ik zat mijzelf in de weg en besloot om 09.15 uur in bed te gaan liggen om vervolgens om 12.45 uur weer wakker te worden. De rest van de dag heb ik een beetje rond gezweeft. Gelukkig gaat het nu wat beter, al voelde ik mij bij het boodschappen doen niet bepaald fit. Het wordt vast een heel rustig weekend....
De laatste periode ben ik voor mijn doen erg productief, minder nadenken en meer doen. Tevreden zijn met een layout en niet nog 3 dagen dingen willen veranderen. Misschien niet zo gek voor iemand die nog duizenden foto´s heeft liggen, exclusief het digitale gedeelte.
Deze layout kan ik alvast laten zien. De jongens waren vlak voor de vakantie naar de kapper geweest en wilden zowaar gekleurde gel in hun kuiven.

I was ill yesterday, having a bad headache. I hoped that I would feel better after taking some medicine and told my colleague at work that I hoped to start working just a little bit later that day... No way, I went to bed at 09.15 and didn´t wake up until 12.45 and I still didn´t feel good.
Today I feel a lot better but doing the groceries was not easy. I´m looking forward to a nice and calm weekend.
During the last period I made quite a lot of layouts. Less thinking, just create. Being statisfied and not wanting to change things for the next 3 days might help. This is probably a good thing for somebody that has thousands of pictures waiting for papers and I didn´t mention the digital part yet...
This layout is one I can show right now. This picture was taken just before our vacation, after the boys got a haircut. They even wanted colored gel in their hair.

Geen opmerkingen: