donderdag 3 december 2015

Klein geluk

"Klein geluk zit overal, de kunst is om het te herkennen. Zeker in de december maand waarin we vaak met grote gebaren uitpakken is klein geluk de moeite waard om over na te denken. Natuurlijk heb ik ook liever "een hele taart dan alleen de kruimels" maar mij helpt het herkennen van klein geluk om positiever in het leven te staan en te beseffen dat er veel te genieten valt, ook in moeilijke tijden!"




Dit is een deel van de blogtekst van Dutch Dares die ik heb geschreven voor de december dare, alle inspiratie kun je vinden op
dutchdares.blogspot.com. Ik vind het altijd weer bijzonder om een dare uit te mogen kiezen, de uitwerking ervan is niet altijd makkelijk maar ja, het wordt niet voor niets een dare genoemd ;-) en meestal levert het mij een layout op waar ik ook jaren later met plezier naar kijk.




Maak er een mooie decembermaand van!

signature blog

Geen opmerkingen: